Η Βοιωτία αναφέρεται επίσης ως γενέτειρα του θεού Διόνυσου και του ήρωα Ηρακλή.

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Ή όλοι θα παλέψουμε για την λευτεριά ή κανείς μας λεύτερος.


Στεφανία Λυγερού: 
Μιλούσα χθες με μία φίλη δημόσιο υπάλληλο και δη της παιδείας (καθηγήτρια) και δικαιολογούσε τους καημένους καθηγητές ότι αυτοί θέλουν να κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά παίρνουν συγκεκριμένες εντολές (μεθόδους) από το υπουργείο, χωρίς κανείς να τους ρωτήσει αν συμφωνούν, που είναι υποχρεωμένοι να τηρήσουν. Την ρωτώ "γνωρίζεις ότι η πολιτεία θέλει μέσω της παιδείας να κατασκευάσει ανθρώπους δούλους;" Λέει ναι, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε; Δεν υπάρχει λύση. ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΟΥΜΕ, της απαντώ. Κι ο συνταξιούχος δεν έχει άλλη επιλογή, κι ο γιατρός, κι ο της ερτ, γιατί να έχω εγώ;;; Γιατί από τους άλλους έχεις την απαίτηση να μπορούν, γιατί αφού εσύ δεν κάνεις το χρέος σου κατηγορείς τον λαό για ραγιαδισμό; Να μην κάνει τίποτα κανείς μας να κάτσουμε να τον πιούμε, και να μην διαμαρτυρόμαστε όμως. Απόλυτα συμφωνώ, κι εγώ μαζί σας πλέον είμαι, αυτή είναι η λύση.  
Ποια σκέψη δίνει τον τρόπο εφαρμογής φίλε μου; Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να κάνει κάποιος το σωστό; Όταν άρχισα τον αγώνα κι είπα στον γιο μου ότι μπορεί να φυλακιστώ ή να πεθάνω, ξέρεις τι μου είπε "και γιατί ρε μαμά πρέπει να το κάνεις εσύ αυτό, ας το κάνει κάποιος άλλος"!! Αυτό πιστεύουν όλοι όσοι συμμετέχουν στον συστηματάκι φίλε μου, ΕΣΥ είσαι υποχρεωμένος να τους σώσεις!! Για τον καθένα μας υποχρεωμένοι να παλέψουν για να αλλάξουν την κατάσταση είναι όλοι οι άλλοι.
Υ.Γ. Ξέρεις πόσο χαίρονταν όλοι όσοι «πολύ θέλουν αλλά δυστυχώς δεν μπορούν» όταν έβλεπαν τον αγώνα μου/σου/του; Ξέρεις τι ωραίο είναι να παλεύουν ένα μάτσο κορόιδα και μετά να είμαστε όλοι μαζί λεύτεροι;
Άραγε τι θα γινόταν αν σταματούσαμε τα κορόιδα οι ιδεαλιστές να πολεμούμε;;;
Τι θα γίνει αν αυτοί που υπακούν δεν βλέπουν καμία αντίσταση από όλους τους άλλους;;;
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ!!!
(Κι αν δεν το κάνουν πάλι σύμφωνη είμαι. Ή όλοι θα παλέψουμε για την λευτεριά ή κανείς μας λεύτερος.)
http://www.oxafies.com/2013/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου